Teknoloji

RTÜK darbe yanlısı kanalları kapattı

RTÜK FETÖ-PYD örgütü ile ilişkisi ve destek içinde olduğu tespit edilen bütün medya hizmet sağlayan kuruluşları RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarını oybirliğiyle iptal etti.Lisansları iptal edilen 24 kanal arasında, STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal Türk, Bugün TV, Kanal Türk Radyo, Burç FM bulunuyor.

 

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, FETÖ/PDY örgütü ile iltisaklı, ilişkili ve destek içinde olduğu tespit edilen tüm medya hizmeti sağlayan medya kuruluşlarını lisanslarını iptal etti.RTÜK’ten yapılan açıklamada, bugün gerçekleştirilen olağanüstü toplantıda, darbe teşebbüsünde bulunan FETÖ’yu destekleyen bütün medya kuruluşlarını RTÜK nezdindeki bütün yayın hak ve lisanslarının oy birliğiyle iptal edildiği belirtildi.Yayın hak ve lisanslarını iptal edilen televizyon ve radyoların listesi şöyle : “STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber Radyo Anadolu.”

Başa dön tuşu